divendres, 16 de novembre del 2007

traca i mocador

Pel matí, emocions fortes. El dia ha començat bé.

Cap al migdia enfilo cap el petit paradís: allà hi tinc un nou projecte que se m'ha begut l'enteniment. Baixo del cotxe i oloro l'aire fresquet, un estremiment de bones vibracions em recorre l'espatlla. Tot motivat, amb dos crash-pad, el bastó i raspalls enfilo cap el tresor... Escalfo, encadeno uns passos que ja tenia mig trets i em fico al projecte: pegues i pegues. Finalment, quan me n'anava m'aixeco del bidit-monodit i surto per dalt després de recórrer el llom: "El tresor de Rackham el Roig" (7a?, sit). Un crit profund em surt del cor. Aquí van unes fotos amb els passos oberts:

A l'esquerra "El tresor" (7a ?, sit), després "Les joies de la castafiore (5+) i a la dreta "El Ceptre d'Ottokar (6a+, sit i sense tocar l'aresta).

Dues versions d'"El Temple del Sol". (5 i 5).
Satisfet i feliç, camino cap el petit paradís. Passo per davant d'"El Arte de la Guerra" i sense pensar-ho gaire, el torno a provar, un cop més. Però avui TOT és diferent el "love" i el "flow" em recorren per tot el cos (el fred no pela, però està molt bé) i, finalment, el faig. Crido de manera primària. Espero no molestar ningú, però l'eufòria em pot. Aquí va una foto feta fa uns dies, quan vaig acabar de nit...
Acabo la jornada provant un altre bloc en companyia d'en Marc (Romero?). Avui no es compleix allò de "no hay dos sin tres", però com a mínim (i no em queixo) he tret l'entrada d'"El Oso yogui". D'aquí, pocs dies... a veure si es deixa.
Salut.
PD. Gràcies als mestres per ensenyar els passos.

6 comentaris:

zombi ha dit...

felicitats pels bloks!!!i per el canvi de blog!!!ens veiem apretant al PIRI!!!!!
saluti roka!!!!!!!

Ferran Guerrero ha dit...

Felicitats per arte de la guerra es un dels blocs més macos de can boquet, moltes felicitats, els nou blocs pintant molt be, a veure si hem deixo caure un dia i els provem junts.

jordiAT ha dit...

em faria molt content ensenyar-te els blocs que he anat obrint per aquest super sector... Tu diràs. D'aquí uns dies penjo com arribar-hi... De fet només cal caminar unes dues-centes passes cap a les roques de l'ignasi sortint d'una mica abans de l'arte de la guerra (un gran bloc!).
Salut

jordiAT ha dit...

zombi, gràcies i ens veiem al piri!

Mohawk ha dit...

Felicitats per l'Arte de la Guerra!, Després diràs que no estàs fort, ja,ja,ja!!

Anònim ha dit...

Joooordiii!! FELICITATS!!!
ostia em despisto uns días del panorama bloc i ja m'estas encadenant 7c!
Ara entre tu i el marc esteu tan fanàtics que em feu por, m'haure de posar les piles per aquesta temporada!! jiji (Crespo)