dilluns, 17 de desembre del 2007

blogdgranit strikes back!

fa uns quants dies quan era a l'hospital celebrant el naixement d'en Jan, en Crespo em va enviar un missatge "Croquetman a la butxaca". Com a resposta, i per descriure la meva situació, a part de felicitar-lo, vaig contestar: "I jo meconi a les mans (8a d'humanitat)".
Doncs bé, avui he tornat a la roca, i com no volia provar projectes, no fos cas que estigués massa tou, he anat a buscar un bloc que vaig trobar a l'estiu just sota del cartell de fusta de les Roques de l'Ignasi. El bloc és gros i no molt alt i queda de camí al projecte del mig de la vall.
Han sortit els següents passos:
-Pura diversió. Sostret. sit, 4.
-Addicció a la fricció. Esperonet. Sit. 5.
-Meconi a les mans. Sit. 6b+. **
-La vida meravellosa. 5+. Falta l'entrada assegut. Dureta...
-Pura vida. 6b. De patates. Físic. Falta l'entrada assegut. **

Amb aquest mapa no és difícil trobar-lo (fotos d'aquí uns dies):

I per animar la cosa penjo una foto d'en Marc provant el projecte del fons de la vall...


Salut.
PD. com enyorava el tacte del granit fred a les puntes dels dits...
PD2. Crespo, felicitats. Ets una màquina!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

CRESPO:
Ei hem va molar la teva contestació per sms, sort que hi havia en Marc i la Laura que hem va explicar que collons era maconi, paraula que no existia en el meu limitat diccionari per la meva (de moment afortunada) falta d'experiència amb nadons i perque no dir-ho per certa ignorància XD. Doncs, es un bon nom per una línia "maconi a les mans" jiji.
En fi, aviam si m'avises quan tornis a Can Boquet que ara tinc temps lliure! Salut i Bloc!

Pierre ha dit...

Hola!

Perdona que no habla catalan, es que soy frances.

Estaba en Nous Blocs esta fin de semana:
La roca abajo de "Empotragenoll" se me cayo sobre el tobillo, y no me gusto mucho.

Y otra cosa que no te va a gustar: me parece que el copo/rizo a mano derecha en Easyjet esta a punto de romperse. Es una pena porque este problema, si que me gusto.

jordiAT ha dit...

Pierre, me alegro que fueras... Espero que tu tobillo esté bién y que disfrutaras. La laja de easyjet se podría reforzar, pero de momento ha resistido...
Salut

Anònim ha dit...

Ei m'estreno al teu bloc... pero es que n'hi ha tants!!!

Be ja veig que controleu de sectors i bolotes... estic pensant en tornar a recuperar el meu crashpas i posar-me les piles, no pot ser que tots estigueu fent proyectazos!!!

Vaig parlar amb en Crespo i si puc m'animare algun mati entre setmana, com ho tens tu?! ...be ja en parlarem despres del turro...

Bones festes i oblideten del tou que no ho estas!!!

En veiem
Marc del piri

jordiAT ha dit...

Doncs a veure si ens ho podem fer per trobar-nos: consultaré la meva agenda amb horari teletubbie...
Ja avisaré en crespo.
Salut

Mohawk ha dit...

Jordi! Com està de "basura" aquest nou bloc? A vegades m'ho miro i veig tot un munt de deixalles d'obra dins del torrent...

A tibar-li fiera!

jordiAT ha dit...

la baixada està bruta, però el bloc està net i selvàtic (fins que vaig arribar amb les tisores...).
Salut