dimarts, 25 de desembre del 2007

tió de nadal

ahir a la tarda uns quants amics i coneguts van fer un avançament del tió de nadal al sector nou... quins bous! Encara recordo fa un any, o potser abans, quan tot just acabàvem de fer el primer 7a (Bala perdida, a la tortuga), en Marc (Antolí) em deia davant de croquetman "ja l'he vist"... Jo, amb la meva dosi exagerada d'incredulitat, pensava... "sí, jo també l'he vist, impossible". Doncs bé, has tardat un any però ja l'has vist: felicitats, t'ho mereixies! A veure si n'aprenc...
Paral·lelament, jo acabava uns deures pendents als blocs de les roques de l'ignasi. Penjo unes fotos. Les ressenyes (PDF), d'aquí uns dies:
Pura vida (6b+?,***, falta sit)

Meconi a les mans (6b, **, sit, n3) i La vida meravellosa (5, falta sit, n2)

I un bloc nou més For those about the rock (4, sit, n6), que està graduat a l'estil d'alguns blocs germans memorables del sector clàssic...

Salut

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Merci pel post Jordi, ets un crack !

I felicitats al zombi, que se'l va encadenar pocs minuts abans que jo i que el va repetir per fer el vídeo. I també al Crespo, que com qui no vol la cosa, el va tornar a fer mentre escalfava !
Proper project Golum, que ja li vam veure color l'últim dia :)

zombi ha dit...

jordi ets un iluminat!!!Can Boquet creix per moment!!!!moltes felicitats Marc!!!y endevant amb el Gollum!!!!!!
el Diumenge pujarem segurament al sector Nou,aveure si ens veiem Jordi & compañia!!!
salut i roka!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Avui al migdia em anat amb el Crespo als nous blocs de les roques de l'ignasi i uffffff. Jordi, si tot el que gradues està així de collat ...

Em un provat dos 6b i estan durs,durs ... però casi ja tenim la versió sit de "Pura Vida" que surt d'un campus a lo bestia ...