divendres, 15 de febrer del 2008

anestesia. els meus preferits

Després que fa dues setmanes m'agafés una de les poques pluges de l'hivern escalant al sector anestesia, aquesta tarda hi he tornat per tancar temes pendents.
Aquest, segurament, no és el millor sector de Can Boquet, ni tampoc és apte per a dies amb sol, ni els blocs estan concentrats; però té alguns blocs força guapos i poc escalats (m'hi jugo alguna cosa...).
Per començar recomano un bloc que tinc pendent i que he trobat avui, feia temps que el buscava: The Last One. Un esperonet potent (7a+) força guapo. Al costat hi ha dues línies més, fàcils i guapes.


També és força guapo el bloc de "el incisivo" (7a, sit), que avui ha caigut. Aquest encara em guarda una línia més dura "anestesia local" (7b+, sit).


També està força bé el bloc del queixal, amb una línia, "la caries" (6c, sit. El meu primer 6c!), bastant divertida i tècnica.


Apa, ja ho sabeu. Qui es massifica és perquè vol.
Salut.

PD. i com si no ho dic jo no ho diu ningú: aupa marc antolí que aquest hivern estàs imparable: croquetman (7c), demenciales (7c), ponte nivea (7b), l'empotrapeu (7b) i el gesto (7b)!!! Quin ful!
PD2. Gràcies Ferran, un cop més, per penjar la guia.

5 comentaris:

zombi ha dit...

hombre!!!!noticies noves al blog!!!!!suposo ke amb el nanu estas força liat,pero veig ke no paras felicitats mestre!!!!!aaaa...i tambe al Marc ke esta imparable!!!!
salut i roka!!!!

Anònim ha dit...

Gràcies Jordi ! Com ja saps tinc pendent penjar els vídeos de la majoria dels encadenes, a veure si a la gent els hi serveix per repetir-los !

Salut !

Mohawk ha dit...

Marc! Felicitats per la Ponte Nivea, veig que al final ha caigut, eh! Tot és qüestió de temperatura, je,je,je... i l'ajuda divina del Nivea Team! A seguir tibant-li!!

Jordi! No és descabellat el projecte de fotografiar els blocs!! Jo ja he fet un avanç al blog, je,je,je...

A tibar-li fieres!!

Ferran Guerrero ha dit...

Bona idea de fotografiar blocs, jo vaig començar a fer-ho a can boquet per fer la guia pero hi ha sectors que la llum es filtraba i no es veien els blocs.

Igualment gracies per continuar amb la feina, i tens rao amb que es masifica es perque vol.

A tibar bous

Anònim ha dit...

Com a programador Web que sóc, estem fent una eina perquè aperturistes com vosaltres pogeu ressenyar per Internet els vostres blocs: nom, grau, fotos, vídeos, situació en google maps, comentaris ...

A la que el projecte estigui més avançat sereu els primers en saber-ne més coses, perquè ho pogueu provar i millorar.

Salut !