diumenge, 24 de febrer del 2008

màgia

el dia comença, d'hora... Més tard, en Jan es desperta, ple d'uns somriures que em captiven totalment. El matí avança, lentament, sense objectius, enmig de somriures, cançons, petons i abraçades. Aquestes són les meves millors claus per la felicitat. Pura màgia.
S'acosta la tarda... i les pluges no arriben. Enfilo cap al sector nou, la temperatura comença a caure, lentament. Avui és dia de recollir alegries...
M'enfilo a l'espero manu, però avui no toca. M'encenc i m'obro les puntes dels dits amb Gandalf. Reposo. Arriba en Marc, bones vibracions. M'aixeco de les dues regletes, tallants com ganivetes, el peu m'aguanta. Assoleixo l'altra regleta, més afilada encara. Tanco la regleta, bloquejo i flueixo cap el canto decisiu; la màgia em torna a posseïr. Quan surto per dalt, crido de felicitat. Més tard, les forces van morint mentre provem selvita i gollum. Un altre dia serà.
Finalment, el dia mor, enmig de més petons, somriures, cançons i abraçades. Més màgia.
Salut

2 comentaris:

zombi ha dit...

ostres la Gandalf!!!!encara es resisteix la muyyy!!!!felicitats!!!!veig que els dits els conservas al 100%!!!!a seguir treballant!!!!mas rokaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

jordiAT ha dit...

no, avui no els tinc al 100%... ji, ji. És que aquelles regletes tenen un preu!
Salut