diumenge, 4 de maig del 2008

El Racó (tranquil) dels Capellans

Dissabte tarda. Dinar a la casa de la muntanyeta de la "Tia (de la meva dona) Conxita". Entrants, vermut. Paella, cervesa. Postres, Cava.
Amb aquest estat nutritiu m'escapo a les cinc cap el preciós racó dels capellans. Allà, l'ombra i el corrent d'aire del fons del barranc m'acompanyen. Uns blocs d'un magnífic i abrasiu calcari m'esperen en un entorn selvatge. El meu ego rep una bona patada al cul. Després de rondar una mica, el meu cap demostra un excés de seny i falta de valor davant algunes caigudes un pèl dures. Això sí m'enduc l'extraordinari "Arqueos en la Mente". Intento l'entrada assegut però no hi arribo (?). Abans d'anar-me'n, provo "Tio Moñas", 6A. Doncs això, avui estic una mica "moñas". Em baixo.
Me'n vaig, però hi tornaré. S'ho val. Més informació al blog de Tresrastas


Salut

3 comentaris:

zombi ha dit...

kullons!!!paella...birra...bermut....cava........i vas fer blok!!!!!estas malalt=fanatik!!!!!!jiiji....
salut i roka!!!!!

kueka ha dit...

jordi ja ke tu portes les ressenyes de can boquet et paso aquet bloc nou....arranca a traveltoru i surts per demenciales..

nom:los demenciales chicos acelerados
grau:7c o 7c+ mas o menos...(a confirmar per rapetidors)
primera ascencio:3/6/08 kueka.

jordiAT ha dit...

makina! a veure si faig un croquis i ho pengem... ja t'ho enviaré i dónes l'ok.
Salut
pd. jo, de fet, porto el que puc: el que netejo i el que fan els amics...