divendres, 6 de juny del 2008

les pluges de la moreneta

fa temps que no escric res... Després d'un mes de pluges, bona part dels projectes han hagut d'esperar. Però com les línies que volia treballar aviat quedaran en terra de mosquits, avanço algunes fotos del que seran la nova versió de les ressenyes del dispers sector de les roques de l'ignasi...


fisura, que no és nova però és guapa (5 ?,sit). Molt a prop del "bloc mestre", al centre del sector.


Bloc mestre (7b, o més. sit, per encadenar, 8è? Graus d'en Kueka) i a l'esquerra projecte (dur...).


Big calm (per encadenar. deu rondar 7a). A la dreta del bloc mestre.

A veure si algú s'anima, salut.

5 comentaris:

zombi ha dit...

moltes gracies per la feina bou!!!la gent pregunta ke quan sortira alguna actualització de les noves versions del sec.nou....amb sembla ke estic escoltan com plou....merda!!!!!!otro finde nooooooooo!!!!!!!!!!
salut i roka!!!

jordiAT ha dit...

és que em falta una foto del bloc del croquetman... si en teniu una me la envieu, sinó quan hi vagi ho faig.
Salut
pd. sí la pluja no para...

Dany, Maki, Nacho y Tato. ha dit...

hola fa mesos q vaig mirant el teu blog i com penso q feu una bona tasca obrint i encadenant blocs nous t'he possat com blog amic a un q tenim uns amics espero q no et molesti i aixi podras fer una ullada al meu si vols sort deu

jordiAT ha dit...

quina casualitat perquè fa molt poc que us he trobat... avui mateix jo també us "linko".
Per cert, si us hi passeu algun dia ja em direu què...
Salut

Dany, Maki, Nacho y Tato. ha dit...

a la q tingui un cap de setmana lliure,ara vaig bastant al camping la dona vol pendre el sol i ja saps llavors bloco per taragona pero u tindre en compte deu i a disfrutar.nacho